Tatiana Spasskaya da Cavalleria Rusticana: “O Intermezzo é unha das música máis belas da ópera”

Tatiana Spasskaya, primeira solista mezzo soprano da Compañía de Opera de Odessa desde 1993 á actualidade, foi ganadora en diferentes concursos internacionais ao longo da súa traxectoria profesional , como o Concurso de Canto Internacional de Dvorzhak (Karlovi Vari, Republica Checha),o Concurso Internacional de canto Dáme of Spades en Verona, o Festival Internacional de ópera Zolota Korona e o Festival Internacional de Música Two Days and Two Nights,en Ucrania e o famoso concurso Belvedere.

Entre os seus personaxes máis destacados está o de Carmen, o cal representou en numerosas ocasión , tambien destaca o rol de Azucena de ópera O Trovador, personaxe co que triunfou na ópera de Viena, e o rol de Santuzza en Cavalleria Rusticana de Mascagni.  A mezzosoprano rusa , que cantará no Auditorio de Vilalba o vindeiro domingo 31 de marzo con ópera Cavalleria Rusticana do gran compositor italiano Pietro Mascagni, será Mamma Lucia, a nai do tenor .

Que significa para vostede a ópera?

A ópera é a miña vida, desde pequena quería cantar como as artistas que vía no teatro e que os meus pais levábanme a escoitar. A música elíxeche, é moi poderosa e éncheche en todos os momentos, alegres, tristes? non sabería que facer sen ela.

Como é o día a día dunha soprano?

Bo, depende do día anterior, si non hei ter unha representación a noite anterior, podo dedicar máis tempo á miña vida privada. Pero si ese día hai función, levántome máis tarde, almorzo ben, e procuro non falar máis que o imprescindible antes da función. Vou ao teatro, ensaiamos un intre, sigo estudando a partitura a piano… Como dixen a música a vivo diariamente, é moi esixente, e os cantantes temos que selo tamén.

Que pode dicirnos das características da súa voz?

A miña voz é de soprano lírica dramática, cunha cor de voz aterciopelada que recordan as belas voces italianas. Cavalleria Rusticana é unha dos meus operas favoritas e a miña voz axústase perfectamente, tamén canto a miúdo Carmen, de Bizet e Turandot de Puccini.

E cal é o seu papel na obra?

Eu son nesta ocasión Mama Lucia, a nai de Turiddu, que é un dos protagonistas da ópera, é unha muller sinxela que ama ao seu fillo por encima de todo e que vai sufrir por mor do seu fillo.

Pódenos falar dos outros personaxes de Cavalleria?

Estou moi ben acompañada polo tenor exipcio Ragáa O Din, un dos mellores Turiddus do momento, pola soprano francesa Olga Perrier como Santuzza a noiva de Turiddu, de Tatiana Luchian como Lola a antiga noiva de Turiddu, e por Vladislav Lysak no rol de Alfio .

De cara á representación en Vilalba cantas horas de ensaio acumúlanse ata a data do estreo?

Ademais das horas de ensaio previas a vir a xira de España durante un mes aproximadamente, ¡están as horas de ensaio previas á representación, que depende do noso director musical, máis os ensaios individuais, moitas moitas horas! pero ten que ser así, se queremos que todo salga ben e cunha gran calidade.

Que cre que pode chamar máis a atención desta ópera ao público de Vilalba?

Ademais do espectáculo en si, os seus traxes, escenario a música quizais non sexa das máis coñecida polo público, pero por exemplo o Intermezzo é unha das música máis belas da ópera , que che transporta, e é seguramente coñecida polos espectadores porque algunha vez escoitouna nun anuncio por tv ou máis aínda por algunha película de cine, como O padrino III . Desde logo, que non sairán defraudados, é unha obra moi intensa, e seguro que lles gustará.

Etiquetas